HTML

tűzköves

Barbarikumi történetek

Friss topikok

Linkblog

A Megkésett Felismerés: Tombol a Peonza-láz

2011.12.05. 23:46 Tűzköves

Megvallom bepánikoltam, amikor megláttam a dolgot. A kissrác az aulában úgy, de úgy pörgette, hogy leesett az állam. - Úristen! Ennyire lemaradtam a volna a világ fejlődéséről? - kérdeztem inkább magamtól. Sajnos kihallatszott. - Ennyire! - mondta barátom elég lesújtóan. - És, hogy hívják ezt az izét? - kérdeztem önbizalmam romjain.

- Pe-on-za! - mondta, szép lassan, tagoltan, hogy én is megértsem. Fejét csóválva kérdezte: - Te nem tudtad, hogy világőrület, kicsik és nagyok játszák? Ráadásul mexikói! Olyan, mint a tiki-taki, csak csendesebb és teljesen más! Osztály, iskola, városi, sőt világbajnokságot rendeznek belőle!

Gyorsan elkértem a kütyüt a kislegénytől.  Kis pörgettyű, ami mozgásában búgócsigára hasonlít. Próbáltam beleélni magam, megfejteni a fergeteges titok lényegét. Hát igen, ez olyan, mint manapság az élet. Madzagon rángatják az embert, aztán pörög, amíg a lendület tart. 

Kezdem kapizsgálni! A játék azért ilyen népszerű, mert akarva-akaratlan az életre tanít! Gyorsan megérteti mindenkivel: nem mindegy, hogy az ember a madzag melyik végén leledzik! 

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tuzkoves.blog.hu/api/trackback/id/tr823441457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BakoSanyi 2012.02.12. 01:48:13

A NÉMETORSZÁGI TARTÓZKODÁS ALATT ELFELEJTETTÜNK MAGYARUL??? VAGY A 6 ELEMI OSZTÁLY NEM VOLT ELÉG A "JÁTSSZÁK" SZÓ MEGTANÍTÁSÁRA? IGAZI KOMMUNISTAKÉNT NEM TŰRÖM EL, HA VALAKI ILYEN HIBÁKAT VÉT.

Clark 2012.02.14. 12:37:48

Te minek írsz nagybetűvel? Kiabálsz?

BakoSanyi 2012.02.15. 08:40:53

@Clark: HOL VAN IPED-ON A KAPSLOCK??? VALAKI SEGÍTSEN
süti beállítások módosítása